İzmir Hareketli Otobüsle Kapsamlı Karadeniz Turu Batum Ve Tiflis'de KonaklamaKÜLTÜR TURLARI / KARADENİZ / KARADENİZ TURLARI Yarım Pansiyon

Genel Bilgiler

Tiflis Konaklaması, Batum ve 2 Yayla Konaklaması Dahil
Gidiş TarihiDönüş Tarihiİki Kişilik Oda Kişi BaşıTek Kişilik Odaİlave Yatak 0 - 2 Yaş2 - 7 Yaş7 - 12 YaşKontenjanÖdeme Seçenekleri

Harita Bilgisi

İzmir Hareketli Otobüsle Kapsamlı Karadeniz Turu Batum Ve Tiflis'de Konaklama

İzmir hareketli çok kapsamlı bu Karadeniz turunda diğerlerinden farklı olarak doğuya ait ziyaret noktaları da dahildir. Hititlerin başkenti Çorum Hattuşa, Sivas Çifte Minareli Medrese, Kars Ani Harabeleri, ve daha birçok tarihi ve turistik mekanı Gürcistan'da Batum ve Tiflis dahil olmak üzere Karadeniz'in doğal güzellikleri ile birlikte deneyimleyebilirsiniz.

Gidiş TarihiDönüş Tarihiİki Kişilik Oda Kişi BaşıTek Kişilik Odaİlave Yatak0 - 2 Yaş2 - 7 Yaş7 - 12 Yaş
****KARADENİZ'İN EN AYRINTILI TUR PROGRAMI SADECE JOLLY TUR'DA****GÜRCİSTAN' ın BAŞKENTİ TİFLİS ve BATUM GEZİLERİ DAHİL****

****Çorum - Amasya - Sivas - Erzurum - Kars - Artvin - Batum – Tiflis - Rize - Trabzon - Giresun - Ordu - Samsun

DİKKAT: TC NOLU NÜFUS HÜVİYET CÜZDANINIZI SEYAHATE ÇIKARKEN YANINIZA ALMAYI UNUTMAYINIZ.

NOT: Türkiye ile Gürcistan Devletleri arasında yapılan anlaşma gereği TC vatandaşları Batum’ a üzerinde TC kimlik numarası bulunan nüfuz cüzdanı ile geçiş yapabilmektedir. Bunun dışındaki kimlik kartları ile (ehliyet vs.) geçiş yapılamamaktadır. TC vatandaşı olmayan misafirlerimiz pasaport ile geçiş yapacaklardır. Ailesi ile birlikte seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin BATUM’ a geçişleri için NOTER den onaylı MUVAVFAKATNAME almaları gerekmektedir.0-6 Yaş olan küçük misafirlerimizin sınır geçişinde Gürcistan Sınır Kapısı tarafından fotoğraflı Kimlik istenmektedir.TC Nüfus daireleri talep doğrultusunda kimliklere fotoğraf koymaktadır.

1. GÜN: (Gece Yolculuğu)
Tur Hareket Noktaları:
23.00 Girne Yunuslar Önü
23.20 Alsancak Lozan Meydanı Önü
23.40 Üçkuyular (Shell Benzin İstasyonu önü Uşak üzerinden
04.00 Afyon Kolaylı Dinlenme Tesislerinden
07.00 Ankara Armada Karşısından hareketle Jolly Tur ikramları eşliğinde Çorum'a ulaşıyoruz.

2.GÜN: CUMARTESİ: Çorum – Yazılı Kaya – Hattuşa – Kral Kapı - Amasya – Mumyalar Müzesi – Hazeranlar Konağı – Yalıboyu – Yeşilırmak - Arkeoloji Müzesi
Yolda alınan (Ekstra) sabah kahvaltısının ardından UNESCO tarafından koruma altına alınmış olan Hititlerin başkenti Hattuşaş antik kentine ulaşıyoruz. İlk olarak Kral Kapı, Sfenksli Kapı, Yer Kapı, Potern, Hiyeroglifli Oda, Hitit Surları, Büyük Kal ve Nişantaşı’nı görüyoruz. Meşhur Yeşil Taşı ve Büyük Tapınağı gördükten sonra Hititlerin açık hava tapınağı olan Yazılıkaya’ya geçiyoruz. Burada Hitit tanrılarının kabartmalarının bulunduğu A ve B odasını ziyaret ediyoruz. Çevre köylerde dokunan kilimlerin sergilendiği Arinna kooperatifinde vereceğimiz çay molasının ardından Osmanlılar döneminde şehzadeler şehri olarak bilinen Amasya’ya varış. Amasya’daki gezimize Amasya ve çevresinde bulunan yirmi bini aşkın eserin sergilendiği Amasya Arkeoloji müzesi ve Mumya Müzesi ile başlıyoruz. Müzede Hititlerden Romalılara, Selçuklu’dan Osmanlı'ya kadar birçok medeniyete ait eser sergilenmektedir. Ardından Rehberimizin anlatımı eşliğinde Bayezid Külliyesini görüp külliye içerisinde yapılmış olan Amasya’nın Minyatürünü ışıklı canlandırmalı görebileceğimiz Minyatür müzesini görüyoruz. Yalı Boyu, Şehzadeler Parkı, Saat Kulesi, Hazeranlar Konağı gezileri ve Kral Kaya Mezarlarının panoramik seyri sonrasında sevdaları tarihe mal olmuş Ferhat ile Şirin efsanesine konu olan su kanallarını görüyoruz. Aşıklar Parkı içerisindeki Aşıklar müzesini görüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3. GÜN PAZAR: Sivas – Şifaiye Medresesi - Çifte Minare – Bürüciye – Ulu Cami - Gökmedrese - Erzincan - Erzurum
Otelimizde alınan sabah kahvaltısının ardından Sivas’a gidiyoruz. Selçuklu döneminin bu önemli kentindeki ilk gezi noktamız yeniden hayata döndürülmeye çalışılan Gök Medrese oluyor. Ardından zamanla eğilen ve eğri olarak ayakta kalan minaresiyle ünlü Ulu Cami’yi görüyoruz. Bürüciye Medresesi, Çifte Minare ve Sifaiye Medresesi gezilerimizin ardından Sivas Meydanındaki fotoğraf molamızın ardından Erzincan’a doğru Refahiye üzerinden yola koyuluyoruz. Erzincan şehir merkezi ve Bakıcılar Çarşısında vereceğimiz serbest zamanın sonrasında Aşkale üzerinden yolculuğumuza devam ediyor ve Erzurum’a varıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4.GÜN PAZARTESİ: Çifte Minareli Medrese – Yakutiye – Taşhan – Ulu Cami – Kars – Ani Harabeleri – Sarıkamış – Kars Kalesi – Oniki Havari Kilisesi – Selçuklu Sarayı
Sabah kahvaltısı sonrasında ülkemizin en yüksek şehirlerinden biri olan Erzurum’da gezimize başlıyoruz. İlk durağımız ülkemizin en büyük medresesi olan ve Selçukların bölgedeki mimari süslemelerini göreceğimiz Çifte Minareli Medrese oluyor. Devamında Ulu Cami’yi görüyor, Yakutiye Medresesi’ni (Panoramik) görüyoruz. Erzurum’un ünlü Oltu Taşı işçiliğini görmek ve alışveriş yapmak için Taş Han’da vereceğimiz molanın ardından Erzurum savunmasının en büyük kahramanlarından Nene Hatun’un mezarının bulunduğu Aziziye Tabyaları’nı gezdikten sonra kentten ayrılıyoruz. Aras Nehri’nin üzerinde bulunan Çobandede Köprüsü’ndeki fotoğraf molasının ardından Sarıkamış’a ulaşıyor, düşmandan çok, soğukla savaşan ordumuzun 70.000 şehit verdiği Allahüekber Dağları’na bakan anıtı ziyaret ediyoruz. Sonrasında Rus işgali sırasında yapılan taş evlere sahip Kars’a ulaşarak, Kars Kalesi ve Kümbet Camisi(12 havireler kilisesi), Eski bir Rus Kilisesi olan Fethiye Camii gezilerimiz sonrası Ermenistan sınırını belirleyen Arpaçay’ın yanı başında kurulan ve yüzyıllar boyunca canlı bir ticarete sahip olan Ani Harabeleri’ne geçiyoruz. Büyük Katedral, Resimli Kilise, Selçuklu Sarayı, Anadolu’da yapılan ilk cami olan Menuçehr Cami gibi önemli kalıntılar burada göreceğimiz tarihi eserlerden sadece bir kaçı. Yapılan anlatımlar ardından, otelimize yerleşmek üzere yola çıkıyoruz. Otelimize yerleşmek üzere yola çıkıyoruz. Akşam yemeğimiz otelimizde.

5.GÜN SALI: Tiflis – Borjomi – Marjanishvili – Mtatsminda – Jardan – Kura Nehri – Sameba Katedrali – Kus Tba Gölü
Sabah otelde aldığımız kahvaltının ardından Gürcistan ile Ardahan ilimiz arasında bulunan Posof Türkgözü sınır kapısına doğru yola çıkıyoruz. Sınır kapısında işlemlerimizi yaptıktan sonra Ardahan ve Kars platolarından doğan Kura Nehri eşliğinde Tiflis’e doğru yola çıkıyoruz Gürcistan’ın sınırımıza yakın yerleşim yerlerinden ve Abhazya Türklerinin yaşadığı Akhaltsike şehrinden geçerek diğer önemli şehri olan Borjomi de mola verdikten sonra Tiflis’e ulaşıyoruz. Türk restoranlarının olduğu Marjanishvili caddesinde yemek molası veriyoruz. Ardından Tiflis’i kuşbakışı görebileceğimiz Mtatsminda tepesine çıkıyoruz. Özgürlük meydanını gördükten sonra Türklerin, Azerilerin, Ermenilerin ve Gürcülerin bir arada olduğu Jardan caddesine geçiyoruz. Burada Kura nehrinin etrafında tarihi rengârenk Tiflis evlerini, Osmanlı dönemi mescidi, hamamı (eski sülfür banyosu) gördükten sonra Orta Doğunun En büyük 3. Katedrali Sameba Katedralini görüyoruz. Ardından Gürcü ve Laz kültürünün gözlemlenebildiği Açık Hava Etnografya müzesi niteliğindeki Kus Tba (Kaplumbağa) gölüne ulaşıp fotoğraflarımızı çekiyoruz. Şehir Merkezinde serbest zaman veriyoruz. Buradaki serbest zaman sonrası otelimize yerleşiyoruz.(Ekstra) Akşam yemeği Gürcü restoranında. Gürcü yemeklerinden oluşan özel bir menü ile Gürcü gecesi

6.GÜN ÇARŞAMBA: Gonio Kalesi - Medea Heykeli – Batum Piazza Meydanı - Poseidon Anıtı – Tiyatro Binası - Meryem Ana Katedrali - Batum Botanik Bahçesi
Sabah otelde aldığımız kahvaltının ardından Sovyet devriminde çok önemli bir komutan olan Stalin’in doğduğu Gori şehri görerek Gürcistan’ın sanayi şehri Kutaisi üzerinden Batum’a ulaşıyoruz. Batumdaki gezimizde; Piazza Meydanı, Poseidon Anıtı, Tiyatro Binası, Medea Heykeli, Batum Limanı ve yeni oluşturulan yüzüyle Avrupa meydanı göreceğimiz yerler arasında. Şehir merkezinde serbest zamanın sonrasında Otelimize yerleşmek üzere yola çıkıyoruz. (Ekstra)Akşam yemeğimiz otelimizde.

7.GÜN PERŞEMBE: Rize Bezi - Ayder Yaylası - Kalegon - Gelintülü Şelalesi - Fırtına Vadisi - Zilkale - Timisvat - Çat
Otelimizde alınan sabah kahvaltısı sonrasında Sarp Sınır Kapısı'ndan çıkış işlemlerini yapıp Türkiye’ye dönüyoruz. Kurular Rize Bezi Atölyesinde dokuma tezgâhlarında yok olmaya yüz tutmuş bir kültür olan Rize beziyle ilgili bilgi alıyor ve alışveriş imkanımız oluyor. Ardından ülkemizin en çok yağış alan ve dizilere de konu olan Fırtına Vadisi’ne hareket ediyoruz. Çay bahçeleriyle kaplı vadide ilerlerken çay bitkisini uzaktan göstermekle yetinmeyip çay makasımızı alıyor ve biraz çay topluyoruz. Bu yöreselliği yaşadıktan sonra vadi boyunca devam edip Çamlıhemşin’e varıyoruz.

(Ekstra Geziler)
(1.Seçenek) ZİLKALE VE PALOVİT ŞELALESİ GEZİSİ (ESKTRA 40 TL): Çamlıhemşin’de bizleri bekleyen minibüslerimize binip Çat Vadisi boyunca devam ediyor ve Şenyuva (ÇİNÇİVA) Taş Köprüde fotoğraf molası veriyoruz. Çinçiva köyünün harika manzarında fotoğrraflarımızı çekerken rehberlerimiz Karadeniz Dağ mimarisi ile ilgili bilgileriyle yaşam şartlarını daha iyi hissedebilmenizi sağlayacaktır. Fotoğraf molamızın ardından Zil Kale’ye ulaşıyoruz. Ticaret güvenliği açısından çok önemli bir konumda bulunan deniz seviyesinden 750 , çat deresinden ise 100 mt yukarıya kurulmuş bu Kartal Yuvası’nı andıran kaleyi gezip kaçkarların eşssiz güzelliği ve bol oksijen içerisinde büyülü bir dünyayı yaşamak için Palovit şelalesine geçeceğiz. Bu unutumaz anların ardından programımızı tamamlayarak otobüslerimize geri dönüyoruz.

(2.Seçenek) FIRTINA DERESİNDE RAFTİNG( EKSTRA 55 TL ): Rafting aktivitemiz öncelikle Rafting eğitmenleri tarafından verilen Kürek tutuşu-Komut bilgileri ve güvenlik konusundaki eğitimle başlar. 4 - 7km’lik (Suyun durumuna göre) parkurumuz boyunca Fırtına Deresinin coşkun dalgalarında benzersiz Rafting heyecanını yaşayacaksınız. Parkurumuz Fırtına Deresinde yüzme molaları ve kürek oyunları ile dolu dolu geçecek ve unutamayacağınız bir etkinlik olarak hafızalarınızdaki yerini alacaktır.

Organizasyonlarımızın ardından yöresel tatlardan oluşan öğle yemeğimizi almak için Fırtına Vadisi kenarında bulunan restoranımıza geliyoruz. Yemeğimizin ardından balı, oksijeni ve kaplıcasıyla ünlü olan Ayder Yaylası’na çıkıyoruz. 1250 mt. Yükseklikteki bölgenin en meşhur yaylasına çıkarken, Hala Deresi boyunca ara ara göreceğimiz Taş Köprülerden birinde vereceğimiz fotoğraf molası sonrasında ‘Yaylaların Sultanı’ Ayder Yaylasına ulaşıyor ve burada Kalegon, Gelin Tülü Şelalesi, gibi panoramik noktalarda fotoğraf molası veriyoruz. Gezilerimizin ardından otelimize yerleşiyoruz.

8.GÜN CUMA: Çay Fabrikası – Memişoğlu Konağı – Sürmene – Bıçak – Bakır - Uzungöl - Haldizen – Lustra ve Garester Yaylası(ve ya Haldizen)
Otelde alınan açık büfe sabah kahvaltısının ardından Çayın dalından kopartılıp soframıza kadar geliş aşamalarını görmek için Şölen Çay Fabrikası gezimizi yapıyoruz. Gezi sonrası dileyen konuklarımız için alışveriş imkânı. Çay fabrikasındaki gezi ve alışverişimizin sonrasında Tarihi bir konak olan Memişoğlu Konağını geziyoruz.Memişoğlu konağı gezimizde Trabzon Bakırı alma imkanı buluyoruz.Sonrasında Dünyaca ünlü Sürmene bıçağıyla ilgili Sürdövbisa Mağazasında bilgi alıp, Bıçak alış veriş imkânımız oluyor. Alışveriş molamız sonrasında Of üzerinden Solaklı Çayı boyunca devam edip Çaykara'ya geliyor ve buradan Uzungöl’e çıkıyoruz. Deniz seviyesinden 1090 m yükseklikte bulunan Uzungöl, dik yamaçları ve muhteşem orman örtüsü ile Alplerin güzelliğini geride bırakmaktadır. Vadinin ortasında bulunan ve yamaçlardan düşen kayaların Haldizen Deresi’nin önünü kapatmasıyla oluşmuş göl, “Uzungöl” olarak bilinir ve çevreye aynı ad verilmiştir. Özellikle yakınındaki “Şerah” köyünün yöreye uygun tarzda yapılmış eski ahşap evler, doğanın güzelliğini tamamlar özelliktedir. Karadeniz’in en meşhur gölü olan Uzungöl çevresinde yapacağımız gezimiz sonrasında minibüslerimize binip, Uzungölü yukarıdan görebileceğimiz Lustra ve Garester Yaylalarına çıkıyoruz. Yayla gezimizin ardından otelimize yerleşmek üzere yola çıkıyoruz. Akşam yemeğimiz otelimizde.

9.GÜN: CUMARTESİ: Trabzon - Atatürk Köşkü - Ayasofya - Telkari ve kazaziye Atölyesi - Altındere Milli Parkı - Sümela Manastırı - Meryem Ana Kilisesi – Ayazma(Karaca Magarası) - Giresun - Ordu - Boztepe
Otelde alınan açık büfe sabah kahvaltısının ardından ilk gezi noktamız Ayasofya Müzesi oluyor. Kilise mimarisi ve freskleriyle alakalı rehberimizin anlatımından sonra ülkemizde sadece Trabzon’da üç aile tarafından yapılan Kazaziye Sanatı ve Trabzon’un yöresel Telkâri ve Hasırıyla ilgili Saray Gümüş Atölyesinde bilgi alıp alışveriş imkânımız oluyor. Burada yapılan alışverişin ardından Soğuksu tepesindeki Art Neuve tarzında yapılan ve Trabzon halkının Ata’ya armağanı olan Atatürk Köşkü’nü görüyoruz. Trabzon’un köftesiyle meşhur ilçesi Akçaabat’a varıyoruz. Akçaabat köftesinden oluşan öğle yemeği menümüzü Körfez Metin Restoranda aldıktan sonra(programa göre öğle yemeği değişebilir) Altındere Milli Parkı’na ulaşıyoruz. Burada bizi bekleyen minibüslere binerek Sümela Manastırı’na çıkıyoruz. Yürüyüş yapmak isteyen konuklarımız kuş sesleri eşliğinde patika yoldan manastıra çıkabilir. Karadağ’ın en sarp yerinde kurulmuş olan manastırın manzarası sizleri büyüleyecek. Meryem Ana Kilisesi, Nöbetçi Odaları, Misafirhane, Ayazma, Su Kemerleri, Kaya Fresklerini rehberimizin anlatımıyla öğrendikten sonra Altındere Vadisi’ne geriye dönüyoruz. Buradan otobüsümüze binerek (Kültür ve Turizm Bakanlığının restorasyon çalışmaları yapıldığından Manastırın kapalı olması halinde Karaca Mağarası yapılacaktır.)
yörenin meşhur pestil ve kömesinden alıp Tirebolu, Espiye, Keşap, Giresun üzerinden Ordu’ya varıyoruz. Burada sizleri gezimizin en güzel panoramasına sahip olan 485 metre yükseklikteki Boztepe’ye çıkarıyoruz. Vereceğimiz fotoğraf ve çay molasının ardından otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

10.GÜN PAZAR: Samsun – GAZİ MÜZESİ – Bandırma Vapuru – İlk Adım Anıtı -Atatürk Anıtı – Arkeoloji Müzesi
Otelde aldığımız kahvaltının ardından 19 Mayıs 1919 da Atamızın mili mücadeleyi başlatan ilk konuşmasını yaptığı Samsun’a gidiyoruz. Samsun’daki gezimize, Atamızın Samsun’a ilk gelişinde ve daha sonraki gelişlerinde kaldığı zamanın Mantika Palası olan ve 19 Mayıs 2006 yılında yeniden düzenlenerek açılan Gazi Müzesi’nden başlıyoruz. Ardından Heinrich Krippel tarafından yapılan ve dünyada denge bakımından 2. sırada yer alan Atatürk Anıtı (grup fotoğrafı çektirebilme imkânı), Ardından Arkeoloji Müzesi, Bandırma Vapuru, İlk Adım Anıtı gezilerimizi tamamlayarak Samsun’dan ayrılıyoruz. Ankara-Bolu-Afyon güzergâhı ile akşam saatlerinde İzmir'evarıyor ve bir başka Jolly Tur organizasyonunda buluşmak üzere sizleri aldığımız noktalarda bırakarak vedalaşıyoruz.

ÜCRETE DÂHİL OLAN HİZMETLER
>Otellerde 6 Gece Y.P Konaklama (BATUM -TİFLİS KONAKLAMA GERÇEKLEŞTİĞİ TAKDİRDE OTELDE ODA KAHVALTI OLACAKTIR.BATUM AKŞAM YEMEĞİ EKSTRADIR)
>Tourliner – Tourismo veya Travego
Mercedes Lüks Otobüsler İle Ulaşım (kişi sayısına göre araç detayları aşağıda yer almaktadır.)
>Çevre Gezileri
>Batum ve Tiflis turu
>Jolly Tur Otobüs içi İkramları
>Jolly Tur Güvencesi
>Ek Hizmet Bedelleri (Müze-Ören Yeri Giriş Ücretleri)
>Batum’da Oda Kahvaltı Konaklama
>Tiflis’te Oda Kahvaltı Konaklama
>Otelimizde Açık Büfe 8 Sabah kahvaltısı
>Otelimizde Açık Büfe veya Set menü 6 Akşam Yemeği
>1618 No’lu Turizm Kanununa Göre Zorunlu Seyahat Sigortası

ÜCRETE DÂHİL OLMAYAN HİZMETLER
>Tüm Öğle Yemekleri
>Yurt dışı çıkış harcı (16 TL)
>Tüm Özel Harcamalar
>Ekstra Belirtilen Tüm Organizasyonlar
>Tüm Yemeklerde Alınan İçecekler

MÜZE ve ÖREN YERİ GİRİŞ ÜCRETLERİ:
> (Kimlik ibraz etmek kaydıyla) 16 Yaş altı öğrenci, 65 yaş üstü , Gazi ve gazi eşi, sarı basın kartı olanlara 40 TL indirim uygulanır.
> 0–7 yaş arası misafirlerimizden müze ören yeri giriş ücretleri alınmaz.
> T.C Vatandaşı olmayan Yabancı Uyruklu misafirlerimiz bu turumuzda ayrıca fark öderler. Müze kart uygulamasının T.C. Vatandaşlarına özel bir uygulama olması nedeniyle Müze kart verilmez.

ÖĞLE YEMEKLERİ

>Safranbolu lokum konak Restoran- (Çorba+Safranbolu Tabağı[rum mantısı+etli yaprakSarma-Bükme+tereyağlı mantar sote]+mevsim salata+damla sakızlı safranlı sütlaç) 25,00 TL
>Sinop Örnek Mantı - (Cevizli Sinop Mantısı+Nokul+Su+ Çay) 20,00 TL
>Giresun Cinağa Restoran - Kurufasulye+pilav+külek yoğurdu+salata+dible+kadayıf+su+çay 25,00 TL
>Samsun Nihat Usta - Kapalı Samsun Pidesi + salata+tatlı+ayran+çay 25,00 TL
>Trabzon Akçaabat Körfez Metin ( Akçaabat Köfte[köfte-pilav-kaygana+patates kızartması])+Piyaz +Serpme+Turşu Kavurma+Mısır ekmeği+Fındıklı Baklava+Ayran+Su+Çay 25,00 TL
>Trabzon Memişağa Konağı - serpme kahvaltı ( peynir çeşitleri, reçel çeşitleri , kuymak, sahanda yumurta , ... ) 25,00 TL
>Trabzon Memişağa Konağı - saç kavurma+salata+iki çeşit soğuk meze +tatlı+çay 25,00 TL
>Trabzon Nihat Usta - balık menüsü
>Trabzon İkram Restoran - açık büfe kahvaltı 20,00 TL
>Fırtına Vadisi Osmanlı Restoran –Organik Alabalık Tabağı[Alabalık-Kara Lahana Sarması-Patates Kızartması]+Salata+LazBöreği(Tatlı)+Serpme+Turşu Kavurma+Mısır Ekmeği+Balıklı Ekmek+Su+Çay 25,00 TL
>Batum Riveria Restoran-serpme Gürcü Mutfağı(Hingali-hacapuri-+ocahuri+Sunguli Peynir+Soğuk Mezeler+Meyve+Su+Çay) 25,00 LARİ
>Sümela Restoran-Çorba(Seçmeli)+Pilavlı Saç Kavurma+Salata+Su+Çay 25,00 TL
>Amasya lalehan Restoran- Yöresel Ağırlıklı Açık Büfe(Keşkek+Bakla Dolması+Toyga Çorbası+Etli Bamya+vb.)Su+Çay 25,00 TL
>Sivas Öğle Yemeği- Serbest Öğle Yemeği
>Kars Öğle Yemeği – Serbest Öğle Yemeği
>Erzurum Evleri Restoran – Cağ Kebabı + Salata + Kadayıf Dolması 25,00 TL

Önemli:
Turumuz 9 gece 10 gündür. Otel konaklaması 8 gece 9 gündür. Rezervasyon esnasında kesinlikle Koltuk Numarası sözü ve garantisi verilemez. Turlarımızda her gün iki sıra atlayacak şekilde yer değişimi olmaktadır. Rehber gerekli gördüğü takdirde, tüm programı gerçekleştirmek kaydı ile zamanlama ve program akışı konusunda değişiklik yapma hakkına sahiptir. Programda belirtilen oteller standartları ve mevkileri bakımından aynı olmak kaydı ile değiştirilebilir. Turumuzda rehberlik, ulaşım, konaklama ve çevre gezileri paket programdır. Ayrı düşünülemez. Yeterli çoğunluk sağlanamadığı takdirde tur iptal olur. Böyle bir durumda Jolly Tur misafirlerine 1(bir) gün öncesinden bizzat haber vermekle yükümlüdür. 0–6 yaş çocuk indirimi iki yetişkin yanında uygulanır. Tek bir çocuk için kullanılır. En son sirkü bir öncekini geçersiz kılar. 29.11.2015

Uyarılar:

Nüfus cüzdanları yıpranmamış olmalı ve 2010 yılından önce alınmış ise yenilenmelidir”
Batum gezisi için Türk vatandaşlarına uygulanan pasaport muafiyeti sayesinde TC Kimlikleri ile geçişler sağlanmaktadır. Ehliyet ve diğer kimlik kartları ile geçişler yapılamaz. Nüfus cüzdanları yıpranmamış olmalı ve 2010 yılından önce alınmış ise yenilenmelidir. Anne ve Baba ile birlikte seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin Batum'a geçişleri için Noterden onaylı Muvafakatname almaları gerekmektedir. Bebek ve çocuk misafirlerimizin kimliklerinde fotoğraf olması, Gürcistan hükümeti tarafından zorunlu kılınmıştır.

• Batum sınır geçişinde dönemsel yoğunluklardan dolayı geçiş işlemlerinde gecikme yaşanabilir, bu konuda rehberiniz gereken uyarılarda bulunacaktır.
• Kimliklerdeki deformasyona bağlı Gürcistan sınır geçişinde yaşanacak problemlerden JOLLY Tur sorumlu değildir. Gürcistan 6 Yaş altı çocukların kimliklerinde fotoğraf talep etmektedir.
• Yurt dışından Türkiye'ye pasaportla giriş yapmış olan yabancı misafirlerin Gürcistan’a gidip Türkiye'ye dönebilmesi için Türkiye'ye çoklu(multiple) vize girişi almış olmaları gerekir. Ayrıca Gürcistan'ın pasaportların ya da kimliklerin ait olduğu ülkelerle olan vize protokolüne göre Vizeli/Vizesiz geçiş sağlanacaktır. KKTC vatandaşlarının Türkiye'ye giriş yaparken TC kimliklerini kullanarak girmeleri doğrultusunda Gürcistan’a TC kimlikleriyle girebileceklerdir. Avrupa Birliği pasaportuyla Türkiye'ye giriş yapan KKTC vatandaşları da Türkiye'ye dönebilmek için Çoklu(multiple) vize almış olmaları gerekir.
• Kalınacak yayla otelleri Bungalov ve standart yayla oteli yapısına sahip olup bungalov veya otel bölümündeki konaklamalar otel tarafından belirlenir. Otellerde yöresel yemek olma zorunluluğu yoktur.
• Tur esnasında program yoğunluğundan dolayı bankamatik, döviz bürosu vs. bulmak her zaman mümkün olmadığından dolayı hazırlıklı olunmasında yarar vardır.
• Yurtdışından Türkiye’ye giriş yaparken eşya(alkol-sigara vb.) getirebilmek için en az 3 gün konaklama zorunluluğu vardır.
• Gerçekleştirilecek programlar içerisinde gün içinde uzun yollar kat edilebilir gerekli bilgilendirme rehberiniz tarafından yapacaktır.
• Öğle yemeklerinde yöreye özgü ekonomik menüler oluşturulmuştur.
• Öğle ve Akşam yemeklerinde bölge yoğunluğuna bağlı olarak gruplara ayrılan masalar kullanılır.

Yayla Minibüsler: 14 – 16 Kişilik bölgenin Kooperatiflerinden kiralanan 2010 model ve üstü araçlardır.

Konsept

commentTab
İNCELEDİĞİM TURLAR / OTELLER
İzmir Hareketli Otobüsle Kapsamlı Karadeniz Turu Batum Ve Tiflis'de Konaklama - KÜLTÜR TURLARI / KARADENİZ TURLARI

Yarım Pansiyon 0.00 TL’den başlayan fiyatlar

INSTAGRAM TATİL PUSULASI

TATİL PUSULASI HAKKINDA

Turizm sektörünün yeni ve dinamik markası Tatil Pusulası; en uygun fiyata, en kaliteli tatili alabilmeniz adına, bir diğer deyimle size en iyi tatili sağlamak için pusulanız olabilme felsefesiyle 20 senelik turizm tecrübesine sahip dinamik ekibiyle 2013 yılında kuruldu.

Sitemizde yer alan, yurt içi turlar ve oteller, yurt dışı turlar ve destinasyonlar, termal otel tatilleri ve kültür turları ile ilgili geniş ve cazip seçenekler sizi hayallerinizdeki tatile kavuşturacak.

LİSTEMİZE KAYIT OLUN

Turizm sektörünün yeni ve dinamik markası Tatil Pusulası; en uygun fiyata, en kaliteli tatili alabilmeniz adına..